Hoppa till innehåll

Foto

Razor, Dreamhack & Techsweden

• Låst ämne Detta ämne är låst
20 svar till detta ämne

#1 DanielW

DanielW

Verksamhetschef

• Administratörer
  • 523 inlägg
  • Hwbot Poäng:

Postad 15 juni 2013 - 22:15

Skriv motiveringen till varför just du skall vinna här i denna tråd!

• 0

#2 Inkice

Inkice

Luftöverklockare

• Skribenter
  • 40 inlägg
  • PlatsUmeå

Postad 16 juni 2013 - 12:17

Möss slits alltid, dags att byta ut det gamla och in med det nya. Har dock aldrig haft råd med en Razor mus förut..

• 0
Med vänlig hälsning Fredrik A

#3 KoSoVaR

KoSoVaR

Vattenöverklockare

• Medlemmar
  • PipPip
  • 93 inlägg
  • PlatsPartille

Postad 16 juni 2013 - 12:57

Vad är dreamhack utan några konstiga händelser ?

Vaknade efter lite bordsslagg när polaren klagade om att hans kudde hade blivit blöt....Efter lite vidare diskussion om  vad det kunde vara och hur det kunnat hända så var hade min Burn Blue ramlat åt sidan och sakta men säkert blött ner halva min musmatta och mus.

Fick bort det mesta kladdet men resten sitter nog ganska dåligt till.

Hade lätt velat testa något nytt trots att Deathaddern vart min trotjänare dem senaste 5 åren.

• 0
Mod Design By: KoSoVaR

#4 pinoynob

pinoynob

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • Platssweden

Postad 16 juni 2013 - 12:58

Köpte en mus i vintras, den passar inte mig och skulle gärna vilja ha en ny. samlar också på razer prylar.

• 0

#5 TastyNoodle^^

TastyNoodle^^

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • PlatsFLODA

Postad 16 juni 2013 - 13:10

Ja du, det hade varit coolt med en ny mus att gibba med för jag kör med en gammal HP mus. Min kompis fick precis den nya Razer musen och jag har inte fått testa den (är ganska avundsjuk på han). Hade varit coolt att vinna en tävling på Dreamhack för en gång skull :) 

• 0

#6 Fluffiquens

Fluffiquens

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • PlatsD47 26

Postad 16 juni 2013 - 13:16

Jag borde vinna för att jag verklingen behöver en ny dator mus och en razer skulle ju vara helt fantastiskt. plus att jag verkar vara den enda som verkligen behöver en! :)

• 0

#7 thebenrider

thebenrider

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • Platsd47 28

Postad 16 juni 2013 - 13:30

För att jag har en sunkig trust-mus och razor är 131423234523465326458421756475632485-gånger bättre än trust och att den håller på att gå sönder soo yeah no hate in dreamhack? :3

• 0

#8 robinekstrom1

robinekstrom1

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • Hwbot Poäng:

Postad 16 juni 2013 - 13:44

Hej jag skulle vilja vinna den här musen för att den värkar så jävla grym, och för att jag är en beundrare av razer. jag vill och så vinna den för att jag vill testa nya grejer jag använder just nu en razer naga och skulle vara nice att testa skillnaden mellan båda mössen. ja det är därför jag vill vinna. tack om jag har chansen att göra det. och för att gamers behöver alltid ha en backup om den som jag har alltid går sönder så har jag den mussen att testa. 

• 0

#9 MarcinSweden

MarcinSweden

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • PlatsStockholm

Postad 16 juni 2013 - 13:46

Jag vill vinna den här musen för att min hand är speciellt utformad och passar ingen mus som jag till denna dag provat, eftersom Ouroboros kan anpassas mer till mig en någon annan mus så tror jag att det är den enda musen som skulle passa mig. Skulle bli extremt lycklig om jag vann musen.

• 0

#10 Ten

Ten

Kväveöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPipPip
  • 2 067 inlägg
  • PlatsKalix

Postad 16 juni 2013 - 13:57

Efter att jag användt razormöss sedan de kom (även med kula) så har jag bytt märke för något år sedan, och märkt att min kill/death ratio har försämrats så vill jag gärna köra med razormus igen för att uppleva en höjning av min skicklighet till min normalnivå.
  • 0

| I7 4790K | Asus Maximus Impact VII | Kingston Beast 2X8GB 2133Mhz | Evga GTX 980 SC | Be Quiet Pro 10 850W | Corsair 250D | Sony Z2 tablet | En HTPC

#11 Williamclerissy

Williamclerissy

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • PlatsÖrebro

Postad 16 juni 2013 - 16:24

Jag tycker jag ska vinna för att igår när jag sov så blev min razer naga stulen. Så För tillfället kör jag på en billig skit mus som jag fick låna av min kompis. Så nu har jag valet att köpa en mus eller vinna en. Har tyvär inte pengarna för tillfället och då kan jag inte spela med min kompisar. Detta hände på Dreamhack 2013!

• 0

#12 Cheatnot

Cheatnot

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • PlatsGöteborg

Postad 16 juni 2013 - 19:15

Min mus har blivit stulen... Just nu får jag använda min kompis mus.. Men det tycker jag inte fungerar så bra... Vi kan inte spela samtidigt med varann. Men om jag skulle vinna denna mus skulle jag och min kompis bli överlyckliga båda två. Annars tycker jag att razer har gjort det bästa datormössen genom tiderna och Denna fungerar perfekt för mig. Den är snygg och den passar bra i mina händer! :D

• 0

#13 Makic

Makic

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 2 inlägg
  • PlatsJönköping

Postad 16 juni 2013 - 19:33

Hej Techsweden,

Varför ska jag vinna?

Jag tycker att jag ska vinna eftersom jag kommer bli en framtida forumist, jag kommer bli den person som är alla känner igen namnet på, som skriver kloka inlägg vare sig det gäller att informera en nybörjare att man INTE kan kan dammsug sin dator pga. statisk elektricitet eller göra en guide hur man undervoltar en laptop. Jag kommer bidraga till detta community genom att föra en väl talan på forumen och således även öka medlemstalet. 

Väl mött och tackar så mycket för att ni delade lappen så jag fick vetskap om er!

• 0

#14 blossa

blossa

Kväveöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPipPip
  • 1 674 inlägg
  • Hwbot Poäng:
  • PlatsHelsingborg

Postad 16 juni 2013 - 20:43

Frugan är gravid, jag behöver en annan mus att roa mig med.

• 4
Man ska va gla att man ble som man ble när man inte ble som man skulle...

#15 oskar

oskar

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • PlatsGöteborg Sweden

Postad 16 juni 2013 - 21:03

Jag skulle vilja vinna musen för jag spelar jätte mycket spel nästan hela tiden så fort jag får tid men min razer deathadder har börjat bli slö och eftersom jag spelar mycket bf3 och att bf4 snart kommer ut så behöver jag en ny och mer dpi än 3500 som min deathadder har känns för lite och min kompis har en ouroboros och den har den perfekta dpi summan för dem spel jag spelar plus så är ouroborosen trådlös har jag hört för deathadder sladden fastnar överallt och det har hänt att sladden fastnar i kablar till datorn som gör att ström kabeln till datorn dras ut när jag drar till med musen när den har fastnat. Plus, mina deathadder knappar på sidan av musen har gått sönder så jag har bara 3 knappar istället för fem så när jag ska ladda om ett vapen i spelet så får jag trycka på "R" istället för att trycka på sid knapparna vilket är lite jobbigare än att bara klicka på en knapp på musen. Ouroborosen är en perfekt spelmus för dem spel jag spelar, speciellt att den har 11 knappar, har hög dpi och att den är trådlös. Jag hade köpt ouroborosen för längesen om jag hade haft råd med den. Det tog ungeför 6 månader för att mig att spara ihop till deathaddern. Håller tummarna hårt för att jag vinner den. För om jag inte vinner den så kommer det ta minst 2 år innan jag kan köpa den eftersom det kommer massa nya spel snart och det snart har tagit ett år att spara ihop till de spelen, och om 2 år har det väl kommit en ännu bättre spel mus som razer har gjort och den kommer säkert vara dyrare en ouroborosen vilket kommer ta ännu längre tid att spara till. 

Tack från Oskar

• 0

#16 Gerudan

Gerudan

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 1 inlägg
  • PlatsSweden

Postad 16 juni 2013 - 23:25

Min gamla hederliga Razor klarade sig i 7 år, men det var länge sedan nu och jag har bara använt skit möss och märken med konstiga namn, ingen Razor sedan gamle hederlige och det är dags för en ny för min "nya" (köptes i vintras) håller på att ge upp. Ni kan få min "nya" i bytte av en Ouroboros till att slå sönder eller dylikt.

• 0

#17 Spensive

Spensive

Luftöverklockare

• Skribenter
  • 4 inlägg
  • PlatsSweden

Postad 16 juni 2013 - 23:59

Favoritmusen är en Razer Deathadder men har suttit med en Mionixmus sedan jag kände för att testa något nytt efter flera års bruk, men var inte helt nöjd med köpet. Mionixmusen i all ära, men den sitter inte helt rätt i handen efter Deathaddern. Ungefär som att köpa ett par handskar inför vintern som är en storlek mindre, det kanske fungerar och gör sitt jobb men det känns inte helt rätt. Därför skulle jag vilja vinna denna tävlingen och hoppas att Razer fortfarande gör handskar i min storlek, så att säga.  

Tack för mig!

• 0

#18 Bogey

Bogey

Kväveöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPipPip
  • 1 061 inlägg
  • PlatsGöteborg

Postad 17 juni 2013 - 12:09

Väldans mycket newbies som skapat konto för det här? Känns lite snyltigt va?

Blossas kommentar är bäst hittils :)

Ior (Bogey) få inte vara med och vinner aldrig för han har inget Facebook.

• 0
Vic 20 med Floppy ! PreacherMan värderar Xitrion´s hub: "Jag är ledsen grabben, men den där är inte ens värd ett wienerbröd i inbyte."

#19 Oscar Reimer

Oscar Reimer

Kväveöverklockare

• Administratörer
  • 2 313 inlägg
  • Hwbot Poäng:
  • Plats195.75.38.139

Postad 17 juni 2013 - 12:11

Då vi delade ut flyers på DH är det inte särskilt konstigt :)

• 0

Mvh

Oscar Reimer

Synpunkter eller frågor? Skicka PM!

#20 Svenn3SaataN

Svenn3SaataN

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 391 inlägg
  • PlatsÄlmhult (IKEA-Land)

Postad 18 juni 2013 - 21:32

Hehe, jag tänkte i ungefär samma banor. Nämligen att jag har blivit singel så jag behöver en ny mus som kan få mig på gott humör igen :)

• 2
Riggen; HX520 > DS4 - E8400 - 4gb 8500 OCZ Reaper - XFX HD4890 1GB - F1 750gb > P182
Omdömen: http://rec.elmor.se/...ew.php?user=935

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar