Hoppa till innehåll

Foto

Support och feedback!

• Var vänlig och logga in för att svara
2 svar till detta ämne

#1 BitFenix

BitFenix

Luftöverklockare

• Tillverkare och återförsäljare
  • Pip
  • 2 inlägg
  • PlatsÅnge

Postad 05 februari 2014 - 01:15

Hejsan TechSweden!

Mitt namn är Johan Nyman och jag är representant för BitFenix här i Sverige.

Vi på BitFenix erbjuder datorchassin i olika former, chassitillbehör, fläktar och fläktkontroller men även moddningstillbehör som sleevade förlängare och led-lister.

I detta forum så kan ni ställa frågor om allt som har med BitFenix att göra, inga frågor är för dumma och all kritik är välkommen, positiv som negativ. Om ni har några idéer eller förslag på någonting angående våra produkter så skriv det med!

Vår officiella hemsida

Vår svenska facebook-sida

Med vänliga hälsningar
Johan Nyman
BitFenix Sverige

Redigerat av BitFenix, 05 februari 2014 - 14:01 .

• 0

#2 Marquzz

Marquzz

Hedersmedlem

• Administratörer
  • 8 431 inlägg
  • Hwbot Poäng:
  • PlatsStockholm

Postad 05 februari 2014 - 11:54

Trevligt! Välkommen :)

Jag skulle vilja se ett mer modulärt chassi där man kan montera bort nästan allt, så det blir öppet. Förstår inte varför det ska finnas massa 5.25" platser nuförtiden. Jag tror att väldigt många idag kör med en SSD och en HDD, därför tycker jag att man ska ha möjlighet att kunna ta bort dessa 3.5" burar men ändå ha plats för en eller ett par 3.5" HDD någon annanstans, typ bakom moderkortet eller i botten av chassit. Just nu sitter jag med ett Define R4 där jag måste ha kvar en 3.5" bur eftersom det inte finns någon annan plats att montera min 3.5" disk. Det gör att den hindrar luftflöde samt möjligheten att sätta en radiator i fronten.

Vill ha plats för tre 140mm fläktar i fronten och lika många i toppen, samt 360 radiator både i fronten och i toppen. De snyggaste ni har enligt mig är Ghost och Shadow, men tyvärr har de massa (enligt mig) brister i sitt inre.

Fixa ett stilrent modulärt chassit, med många möjligheter så kan ni skriva upp mig på listan :)

Förresten skriver man "vår" och inte "våran", bara ett litet tips, kanske inte så viktigt när man postar sin Facebookstatus men kanske när man representerar ett företag :) <br /><br />

• 0

Gigabyte Z170X-UD3 | 6700K @ 4600 | 16 GB Corsair 2666 CL16 @ 2933 CL15 | Asus GTX 980 Ti Strix OC 

"if you want the most solid Windows ever put together, there's a community project that combined the best features of ME, CE, and NT. It's called Windows CE.ME.NT., because it's always frozen"
u6213.png
http://rec.elmor.se/...ew.php?user=113

#3 BitFenix

BitFenix

Luftöverklockare

• Tillverkare och återförsäljare
  • Pip
  • 2 inlägg
  • PlatsÅnge

Postad 05 februari 2014 - 14:03

Trevligt! Välkommen :)

Jag skulle vilja se ett mer modulärt chassi där man kan montera bort nästan allt, så det blir öppet. Förstår inte varför det ska finnas massa 5.25" platser nuförtiden. Jag tror att väldigt många idag kör med en SSD och en HDD, därför tycker jag att man ska ha möjlighet att kunna ta bort dessa 3.5" burar men ändå ha plats för en eller ett par 3.5" HDD någon annanstans, typ bakom moderkortet eller i botten av chassit. Just nu sitter jag med ett Define R4 där jag måste ha kvar en 3.5" bur eftersom det inte finns någon annan plats att montera min 3.5" disk. Det gör att den hindrar luftflöde samt möjligheten att sätta en radiator i fronten.

Vill ha plats för tre 140mm fläktar i fronten och lika många i toppen, samt 360 radiator både i fronten och i toppen. De snyggaste ni har enligt mig är Ghost och Shadow, men tyvärr har de massa (enligt mig) brister i sitt inre.

Fixa ett stilrent modulärt chassit, med många möjligheter så kan ni skriva upp mig på listan :)

Förresten skriver man "vår" och inte "våran", bara ett litet tips, kanske inte så viktigt när man postar sin Facebookstatus men kanske när man representerar ett företag :) <br /><br />

Tack för feedbacken!

I våra mITX och mATX chassin (Prodigy/Phenom/Colossus M) så är hårddiskburarna och 5.25" platsen borttagbara. Jag ska föra fram att detta borde finnas i dom större chassina också. :)

• 0

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar