Hoppa till innehåll

Foto

När ska det vara nog?

n%c3%a4r ska det vara nog

• Var vänlig och logga in för att svara
13 svar till detta ämne

#1 Jabby3

Jabby3

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 251 inlägg
  • PlatsSöder

Postad 12 augusti 2015 - 16:30

Ja, när ska det vara nog sverige? Kan man inte ens gå på ikea längre utan att bli knivad?
  • 0

En pizza med allt på.

#2 PytonOrm

PytonOrm

Kväveöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPipPip
  • 1 454 inlägg
  • Platsvärmland

Postad 13 augusti 2015 - 17:08

ja va fan o allt som händer i malmö :o regeringens fel 

• 0

Dator #1

[Core i7 3930K@4,6Ghz][Asus X79 Deluxe Bios 0902][16Gb G-skill 2133mhz][Asus Gtx 960 4Gb][30Tb diskar][Windows 10 Ultimate][Telia 500/100Mbits fiber + 135 tums hemma bio duk med optoma Gt1080 projektor Full HD

http://rec.elmor.se/...w.php?user=1055

#3 lanbonden

lanbonden

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 482 inlägg
  • PlatsLund

Postad 13 augusti 2015 - 17:54

ja va fan o allt som händer i malmö :o regeringens fel 

Malmö är lugnt, bara medierna som överdriver säger de, sen ser man att de haft 40+ sprängningar där bara i år, jovars visst är det lugnt :D

• 0

#4 Gebba

Gebba

Kväveöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPipPip
  • 1 458 inlägg

Postad 13 augusti 2015 - 18:38

Man vill ha skitområden där man blir rånad eller våldtagen i så fort man går utanför dörren för att folk ska ta lån för att köpa bostad på ett lugnare ställe.

Sedan ökar klyftorna i ett sådant samhälle  vilket gynnar de som sitter på toppen och bestämmer för de blir bara rikare av det.

Men det som hände på IKEA är nog en unik händelse får vi hoppas och förmodligen kan du gå och köpa möbler du får bygga ihop själv utan att bli mördad i framtiden.

• 0
laptop: HP nx7300 datorn: e4300/x1950/2gb ram

#5 Jabby3

Jabby3

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 251 inlägg
  • PlatsSöder

Postad 18 augusti 2015 - 20:50

Inget händer av slumpen längre, och inget är unikt. Denna veckan har det hänt massa "kvindåd" och även en del mord. Mysko vecka alltså.
  • 0

En pizza med allt på.

#6 Gebba

Gebba

Kväveöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPipPip
  • 1 458 inlägg

Postad 21 augusti 2015 - 21:02

Jag får ta tillbaka det jag sa då.

Det kändes som en unik händelse men vi kommer nog se liknande skit varje vecka.

Något som är säkert är att det kommer knappas blir bättre utan bara värre :P

• 0
laptop: HP nx7300 datorn: e4300/x1950/2gb ram

#7 Piddeman

Piddeman

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 18 inlägg
  • PlatsKristianstad

Postad 08 september 2015 - 19:09

Jag var med om ett uppror av nåt slag...Jag hade oturen att hamna mitt i smeten...Stenar och raketer...Nån protest om att ta in mer flyktingar...Roligt att invandrarna börjar säga till oss vad vi ska göra genom våld...Fin framtid man har att se framemot..  

Jag såg inga svenskar eller hörde svenska ord i mobben.

En sak vet jag, det kommer att bli värre...Jag bor i ett ghetto och man känner spänningarna bland folket...Jag har en kompis som jobbar på skatteverket, hon sa att där jag bor är 97% av ca 10.000 invånare invandrare, 97%...Frågan är vart vi ska fly sen när gerillorna börjar härja i Skåne. 

• 0

GPU|| G1 GTX970

CPU|| AMD FX8350@4GHZ  -under voltage (1,25V)-

Mobo|| Asrock 970M Pro

Lagring|| 250GB Samsung 840 EVO+ 1TB Seagate HDD

Chassi|| Prodigy M BLue

PSU|| Cooler Master V700 Guld

RAM|| 8GB @1600MHZ CL8

#8 Jabby3

Jabby3

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 251 inlägg
  • PlatsSöder

Postad 14 september 2015 - 19:45

Vilka gerillor?
  • 0

En pizza med allt på.

#9 GroundX

GroundX

Crew

• Moderatorer
  • 2 978 inlägg
  • PlatsBollnäs

Postad 29 september 2015 - 19:30

Ge det max ett år så har det smällt ordentligt :)

• 0
WS: Ja - Bärbart: Dödad - Hypervisor: Ja - HTPC: Ja - Fildelare: Ja - Filserver: Ja

#10 Jabby3

Jabby3

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 251 inlägg
  • PlatsSöder

Postad 30 september 2015 - 00:58

Det är väll knappast något att vara glad över?

• 0

En pizza med allt på.

#11 GroundX

GroundX

Crew

• Moderatorer
  • 2 978 inlägg
  • PlatsBollnäs

Postad 08 oktober 2015 - 09:36

Jo för fan, har du inte blivit indoktrinerad med att IS-soldater är hjältar? Det har vi andra i alla fall.

• 0
WS: Ja - Bärbart: Dödad - Hypervisor: Ja - HTPC: Ja - Fildelare: Ja - Filserver: Ja

#12 Jabby3

Jabby3

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 251 inlägg
  • PlatsSöder

Postad 10 oktober 2015 - 19:50

Visst kan de bli sedda som hjältar rent objektivt med tanke på den risken de tar för att uppnå sin sak. Men alla hjältar är inte bra hjältar och detta borde folk reflektera över, speciellt de så kallade "muslimer" som på något vis har sympati för IS krigare på hemmaplan.

Det som är störande är ju tyvärr att många av dessa personer är en produkt av en generell mentalitet som finns på vissa ställen i förorten så som fritidsgårdar, kulturhus och "privata" moskeer.

Ingen "normal" sekulär person kan på något vis acceptera eller respektera dessa IS krigares handlingar eller moral. De politiker som gör det kämpar tydligen för ett annat samhälle än det dem marknadsför på sina flyblad..

Enligt mig är det totalt idioti att folk kan resa och begå brott i andra länder sedan knalla runt utan konsekvenser på hemmaplan. En rent ut sagt efterlivet hål i lagen som tillåter sånt. Visst finns det inga "bevis" på vem som gjort vad, men reser man till syrien och involverar sig med extremister och skyltar med det på t.ex. facebook och sweclockers så borde man inte få komma tillbaka innanför landets gränser.
  • 0

En pizza med allt på.

#13 Jabby3

Jabby3

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 251 inlägg
  • PlatsSöder

Postad 22 oktober 2015 - 17:20

Det är tydligen inte nog, denna gången av en person som har så kallade "högerextrema" åsikter. Bara jag som upplever att "olika" makter försöker hävda sig i samhället den senaste tiden?
  • 0

En pizza med allt på.

#14 Jabby3

Jabby3

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 251 inlägg
  • PlatsSöder

Postad 14 november 2015 - 04:11

Då var det dags igen, fast i frankrike. Frågan är bara när något liknande kommer hända sverige med tanke på den "demografin" vi har...

• 0

En pizza med allt på.

Också taggad med en eller flera av dessa nyckelord: n%c3%a4r, ska, det, vara, nog

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar