Hoppa till innehåll

Foto

"Ni män bakar för lite!"

ni m%c3%a4n bakar f%c3%b6r lite

• Var vänlig och logga in för att svara
9 svar till detta ämne

#1 lanbonden

lanbonden

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 482 inlägg
  • PlatsLund

Postad 01 oktober 2015 - 18:19

Ställde upp på att svara på lite frågor i en undersökning i skolan idag och får höra det fina påståendet att vi män bakar för lite och jag kunde inte riktigt säga emot.

Efter detta nederlag var det bara att bege sig hem och visa att vi män minsann också kan baka! Ska bli intressant att se om jag får något svar av henne när hon ser bilden ;)

a68c35b7aa.jpg

• 0

#2 Marquzz

Marquzz

Hedersmedlem

• Administratörer
  • 8 431 inlägg
  • Hwbot Poäng:
  • PlatsStockholm

Postad 01 oktober 2015 - 18:19

Knaperstekta!
  • 0

Gigabyte Z170X-UD3 | 6700K @ 4600 | 16 GB Corsair 2666 CL16 @ 2933 CL15 | Asus GTX 980 Ti Strix OC 

"if you want the most solid Windows ever put together, there's a community project that combined the best features of ME, CE, and NT. It's called Windows CE.ME.NT., because it's always frozen"
u6213.png
http://rec.elmor.se/...ew.php?user=113

#3 Lordkiller

Lordkiller

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 422 inlägg
  • PlatsFalun

Postad 01 oktober 2015 - 18:29

riktiga män bakar stenålders gpu:er och tar en whiskey till.

• 0

Dator: 3 st GTX Titan utan övrig hårdvara samt knäckebröd och vatten livet ut.

#4 lanbonden

lanbonden

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 482 inlägg
  • PlatsLund

Postad 01 oktober 2015 - 18:41

riktiga män bakar stenålders gpu:er och tar en whiskey till.

Då får jag skämmas, var ju bara moderna GPUer här! Äldsta kortet var ett Radeon 9600 pro

• 0

#5 Marquzz

Marquzz

Hedersmedlem

• Administratörer
  • 8 431 inlägg
  • Hwbot Poäng:
  • PlatsStockholm

Postad 01 oktober 2015 - 18:57

Har också ett gäng som ska bakas. Du får rapportera din success rate sen. Jag har väl bakat ca 5 kort eller så och har inte fått igång något av de.
  • 0

Gigabyte Z170X-UD3 | 6700K @ 4600 | 16 GB Corsair 2666 CL16 @ 2933 CL15 | Asus GTX 980 Ti Strix OC 

"if you want the most solid Windows ever put together, there's a community project that combined the best features of ME, CE, and NT. It's called Windows CE.ME.NT., because it's always frozen"
u6213.png
http://rec.elmor.se/...ew.php?user=113

#6 Oscar Reimer

Oscar Reimer

Kväveöverklockare

• Administratörer
  • 2 313 inlägg
  • Hwbot Poäng:
  • Plats195.75.38.139

Postad 01 oktober 2015 - 19:00

Haha! :D

• 0

Mvh

Oscar Reimer

Synpunkter eller frågor? Skicka PM!

#7 Rauf

Rauf

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 832 inlägg
  • PlatsMalmö

Postad 02 oktober 2015 - 11:21

Hur gick det?

Jag har nog en åtta 3870x2, 4870x2, GTX292. Alla köpta från ebay som fungerande och alla mer eller mindre ofungerande när de anlände. Gissar att frakt är svårt för gamla kort. Ska försöka få igång något av dom när jag har tid...vilket inte lär bli på ett tag då det finns mycket att klocka nu med Skylake och Galax GOC.

• 0
Posted Image

#8 lanbonden

lanbonden

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 482 inlägg
  • PlatsLund

Postad 02 oktober 2015 - 12:15

Hur gick det?

Jag har nog en åtta 3870x2, 4870x2, GTX292. Alla köpta från ebay som fungerande och alla mer eller mindre ofungerande när de anlände. Gissar att frakt är svårt för gamla kort. Ska försöka få igång något av dom när jag har tid...vilket inte lär bli på ett tag då det finns mycket att klocka nu med Skylake och Galax GOC.

Har ingen agp rig uppställd för tillfället så har bara testat ett av de 6 korten, ett X600XT PCI-e

Nu har jag inte testat det nyligen men i mitt gpu dokument är det orange markerat med notisen "Massor artefakter redan vid boot" och nu efter bakningen är det helt artefaktfritt i Windows och tog sig igenom 3dmark03 utan problem även om jag tycker där var lite blinkande vita prickar i Nature, men det kan nog bero på att jag var lite lat och monterade kylaren utan fläkt... Kortet fick för övrigt helt normal score så inga konstigheter med prestandan.

• 0

#9 Jabby3

Jabby3

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 251 inlägg
  • PlatsSöder

Postad 03 oktober 2015 - 17:53

Jag känner mig bakad xD.

• 0

En pizza med allt på.

#10 tngtbrd

tngtbrd

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 5 inlägg

Postad 04 mars 2016 - 12:18

Ställde upp på att svara på lite frågor i en undersökning i skolan idag och får höra det fina påståendet att vi män bakar för lite och efter ett lån utan uc 25000 kunde inte riktigt säga emot. Efter detta nederlag var det bara att bege sig hem och visa att vi män minsann också kan baka! Ska bli intressant att se om jag får något svar av henne när hon ser bilden ;)

a68c35b7aa.jpg

Hahaha så snyggt! Borde testa det själv och se om min fru reagerar, hahahaha!!!!!

• 0

Också taggad med en eller flera av dessa nyckelord: ni, m%c3%a4n, bakar, f%c3%b6r, lite

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar