Hoppa till innehåll

Foto

Windows 10 och pop up previews från task baren

windows 10 och pop up previews fr%c3%a5n task baren

• Var vänlig och logga in för att svara
1 svar till detta ämne

#1 Marquzz

Marquzz

Hedersmedlem

• Administratörer
  • 8 431 inlägg
  • Hwbot Poäng:
  • PlatsStockholm

Postad 16 juni 2016 - 07:23

Tänkte kolla om någon här vet hur man kan få upp en smidigare lista istället för stora preview ikoner när man hovrar musen ovanför ett program med flera instanser som har grupperat sig bakom samma ikon. Jag vill ha ungefär som på Win7, dvs en lista med text istället. 

Har kört Win10 hemma under en längre period och det har inte varit några problem då jag inte har särskilt många program igång där. Men nu har jag fått Win10 på jobbet och där kan jag t.ex. ha en 10-20 öppna Skype-konversation igång vilket är skitjobbigt att få upp när man sätter musen ovanpå Skype-ikonen.

• 0

Gigabyte Z170X-UD3 | 6700K @ 4600 | 16 GB Corsair 2666 CL16 @ 2933 CL15 | Asus GTX 980 Ti Strix OC 

"if you want the most solid Windows ever put together, there's a community project that combined the best features of ME, CE, and NT. It's called Windows CE.ME.NT., because it's always frozen"
u6213.png
http://rec.elmor.se/...ew.php?user=113

#2 NoWay

NoWay

Luftöverklockare

• Medlemmar
  • Pip
  • 46 inlägg
  • PlatsÖstersund

Postad 28 juni 2016 - 18:57

Tjenare!

Du kan ju prova detta, men garanterar ju inte att det fungerar, aldrig tänk så noga på det själv så har inte brytt mig..

---->HÄR<-----

• 0

Dumma frågor besvaras med dumma svar.

Sebasthian Nilsson

Steam: bazze1996

Också taggad med en eller flera av dessa nyckelord: windows, 10, och, pop, up, previews, fr%c3%a5n, task, baren

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar