Hoppa till innehåll

Foto

Crimemaster 2

crimemaster

• Var vänlig och logga in för att svara
1 svar till detta ämne

#1 Lordkiller

Lordkiller

Torrisöverklockare

• Medlemmar
  • PipPipPip
  • 419 inlägg
  • PlatsFalun

Postad 19 mars 2017 - 18:54

Var många år sedan jag startade crimemaster 1 nu några av er var med på den resan och hjälpte till med utveckling och buggfix. Många sluta spela med åren och vår comunity peakade på ca 100 dagliga aktiva medlemmar.

Folk börja tröttna på att sitta på ett textbaserat spel I all oändlighet så nu är vi tillbaka med ett nytt projekt. Medelåldern på våra användare samt crew ligger på ca 30år så det är en väldigt mogen comunity. Vi är inte konkurenter till någon form av forum eller så och även varför jag passa på att lägga den här.

Vi är då återigen ett onlinespel fast denna gången mer grafikbaserat och vi försöker bygga en tight community med våra spelare igen som vi hade på crimemaster 1. Vi har bra med fundings i ryggen och stora framtida planer beroende på hur mycket vi växer. Spelet utvecklas genom att spelarna får säga sitt och göra önskemål så att vi bygger egenteligen spelet tillsammans och även en av grunderna till att jag tror vi kommer kunna lyckas ganska bra nu med 2an. 

Kom in och prova vet jag det vore trevligt. :) ni får gärna återkomma med eventuella buggar/glitcher och så vidare ni hittar. 

Vi finns nu på:

www.crimemaster2.com   

• 0

Dator: 3 st GTX Titan utan övrig hårdvara samt knäckebröd och vatten livet ut.

#2 GroundX

GroundX

Crew

• Moderatorer
  • 2 974 inlägg
  • PlatsBollnäs

Postad 27 mars 2017 - 20:42

Fränt, lycka till! :)

• 0
WS: Ja - Bärbart: Dödad - Hypervisor: Ja - HTPC: Ja - Fildelare: Ja - Filserver: Ja

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar