Härmed bjuder jag vem som helst som är intresserad och medlem här på TS till en livesänd benchträff.
Detta äger rum den 5-7:e Mars i Timrå 1,5mil norr om Sundsvall.
Vi kommer husera i en väldigt fin konferenslokal med anslutning till wc/dusch och sovplats. Ln2 kommer finnas på plats och personal på air liquid timrå står standby på lördagen för eventuell påfyllning så det kommer INTE ta slut.
Det serveras en sen middag på fredagen så att alla hinner komma, och både lunch och middag under lördagen. Läsk och energidryck kommer finnas till förfogande under hela evenemanget. Transport från tåg, buss eller flyg ordnas av mig och mina kumpaner.

Det kommer finnas plats för c:a 8st utöver mig vilket jag tror räcker gott och väl men skulle det vara så att det blir fler så löser vi det på något sätt.
Jag kommer att bidra med all utrustning jag har till utlåning vilket just nu innefattar extra pot för alla kända sockets och ett komplett AM3 system + diverse h20kylning etc, och jag räknar med att ni intresserade också står för samma gest. Så ta med det ni har och vill bencha så får vi ihop några maskiner och förhoppningsvis några hwboints till team techsweden, men framförallt har vi grymt kul i ett par dagar.
Sovplatser kommer hålla konfirmationslägerstandard så luftmadrass/liggunderlag + sovsäck är att föredra, finns även nån soffa om det skulle krisa.
Om ni är vegetarian eller lider av någon allergi så meddela mig gärna detta i god tid så vi får ordnat med bra mat till alla.
Det kommer bli en avgift på 250:- för varje deltagare men då ingår allt ovanstående vilket måste anses vara överkomligt.
Anmäl er till mig på pm eller msn: p_bergstrom@hotmail.com och kom gärna med frågor,förslag och idéer.
Tråden kommer uppdateras med mer info och bilder på lokal etc.
Vi ses/P
Anmälda:
*Jesperme, Jesper Höisveen
*Evilananas, Fredrik Bjersing
*Mean Machine, Jonas Klar
*ME4ME, Henry de Kruijf
*Partisan, Patric Bergström
*Re|ax, Lars Andersson
*Thunder, Davis Stefanow (Polen)
*Jonen, Jonas Svelander
Finns fortfarande utrymme för deltagare och ÄVEN er som inte äger hårdavaran men intresset!